طراحی سایت سریع و ارزان
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت ارزان در سپیدان

طراحی سایت تند و ارزان
امروزه بسیاری از کسان ، شرکت ها و سازمان ها ، برای افزایش رونق اقتصادی و مالی خود و در جهت پیشبرد برنامه های بازرگانی و بازاریابی خود، اقدام به تاسیس وب سایت میکنند. همانطور که در مقالات پیشین شرکت طراحی سایت علاءالدین بیان کرده ایم، طراحی سایت را میتوان به دو سرنوشت کلی دسته کرد؛ طراحی سایت با قالب حاضر و طراحی سایت اختصاصی.

 

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
هدف اصلی افراد و موسسه ها از راه اندازی سایت، جذب مشتری اغلب و افزایش نا مالی است. نکته ای که عدم توجه به آن ممکن است خسارت مالی بسیاری را به کسان در بدو ورودشان به دنیای مجازی و راه اندازی و طراحی سایت وارد کند، پرداخت هزینه های بالا و گزاف برای طراحی سایت اختصاصی است. بعضی از کسان انگاشت میکنند که گام اول برای موفقیت و درخشیدن در بین رقیبانشان، داشتن سایتی با طراحی اختصاصی است. اما نکته ی اصلی اینجاست که طراحی اختصاصی هزینه ی بیشتری نسبت به طراحی سایت سریع و ارزان دارد. برای نمونه اگر به دنبال طراحی سایت تبلیغاتی ارزان هستید میتوانید تنها با 500 هزار تومان در بخش طراحی سایت ارزان مجموعه علاءالدین اقدام به ثبت سفارش کنید.

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
طراحی سایت ارزان در تهران
طراحی سایت ارزان در تهران ، کرج ، مشهد ، و هر نقطه ی دیگری از ایران در گردآور علاءالدین قابل اجرا میباشد. این مجموعه در ضمن در حال ارائه خدمات بصورت کاملا چیره دست در مملکت های چون انگلستان ، ترکیه ، اربیل و دبی نیز میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی
ططراحی سایت فروشگاهی نیز در مجموعه علاءالدین اگر با به کارگیری قالب های اماده صورت گیرد قیمت بسیار ارزانی خواهد داشت. البته لازم به بیان است که تنوع قالب برای سایت های فروشگاهی زیاد بالاست و بیش از 60 مدل قالب گوناگون به این هدف در دموهای آنلاین پیمان داده شده است.

طراحی سایت با کمترین هزینه
در تاسیس سایت ، یک مسئله مهم وجود دارد ؛ آن نیز انتخاب اسم سایت و خرید پهنه به همان اسم میباشد. خرید گستره جزء خرج های طراحی سایت نیست ، بلکه این هزینه پیش از طراحی سایت و برای ثبت حوزه اتمام میشود.

 

انواع طراحی سایت با قیمت
انواع طراحی سایت با قیمت
وقت طلاست ؛ برخی مواقع اوقات بهتر است زمان خود را صرف طراحی اختصاصی سایت نکنید مخصوصا اگر وقت کافی برای طی شدن پروسه ی برنامه نویسی تخصصی سایت نداشته باشید. برخی مواقع تاسیس یک کسب و کار کوچک ، واقعا نیازی به پرداخت هزینه های بالا ندارد. اگر بودجه ی شما کمتر از حدی است که بخواهید طراحی اختصاصی سایت را اتمام دهید ، و یا اگر زمان و فرصت زیادی در گزین کردن ندارید، رمز کامیابی شما طراحی سایت تند و ارزان است. برای مثال نرخ طراحی سایت با قالب آماده در علاءالدین تنها 500 هزار تومان میباشد.

جدول قیمت طراحی سایت
در مورد جدول بها طراحی سایت و در ضمن بهترین گزینش و گزینه برای کمپانی ها پسین تاسیس و نوپا و در ضمن بهترین توصیه برای کسب و کارهای مفصل و حائز برند در مقاله ی جدول قیمت طراحی سایت بطور کامل توضیحات لازم دیتا شده است.

برآورد خرج طراحی سایت
وقتی حرف از بر آورد هزینه طراحی سایت میشود ، نخستین سوالی که در ارتباط با سفارش سایت به ذهن متبادر میشود این است که هزینه طراحی سایت چقدر است. برای داشتن سایت ، مهمترین هزینه ی شما ، هزینه طراحی سایت است ، پس نگران شدن شما بی باره نیست.با استفاده از وردپرس و استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت تفریق پیدا میکند. هزینه تاسیس سایت موقعی که بخواهید از طراحی سایت اختصاصی کاربرد کنید ، به شدت افزایش یافته و برای شروع سوداگری های نوپا توصیه نمیشود. خرج طراحی سایت در شرکت طراحی سایت علاءالدین تنها 500 هزار تومان بوده و شما با پرداخت این خرج محدود ، میتوانید فروشگاه خویش را تاسیس کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس
هزینه طراحی سایت در شرکت های گوناگون متفاوت است و بطور کلی به میزان شخصی ساز سایت و قالب بها بالاتری خواهد داشت. ولی در کل اگر از قالب های اماده کاربرد کنید هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار زیر تر از طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی با استفاده از کد نویسی خواهد بود.

قیمت انواع سایت
قیمت انواع سایت
برخی از شرکت های طراحی سایت ، علاوه بر گرفتن خرج ی های سنگین از مشتری ، سررسید زیادی را از صاحب سوداگری میگیرند. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید ، توصیه ما این است که به جای صرف زمان روی طراحی تارنما ، با طراحی سایت تند و ارزان ، به سرعت صاحب وب سایت بهینه سازی شده شوید ؛ در این صورت علاوه بر اینکه هزینه ی مقداری در قبال طراحی سایت داده اید ، میتوانید وقت خود را صرف باقی امور مربوط به سایت کنید ؛ همانند دریافت مجوز های پیوسته با فعالیت سایت ، فراهم سازی بستر کسب و کار اینترنتی و …

قیمت فروش سایت
یکی از عوامل بسیار مهمی که در قیمت فروش سایت ها موثر است ، در واقع همان شرکتی است که سایت را از ان خریداری میکند. هرچه کمپانی باستانی تر بوده و دارای برند معتبری باشد ، قیمت های آن نیز به همان میزان گران تر خواهد بود!

قیمت سایت
همواره باید در باره بها سایت ها تحقیق کافی انجام دهید لغایت بتوانید خرید درستی انجام دهید. چرا که متاسفانه با جا افتادن فرهنگ هرچه گرانتر با کیفیت تر در ایران ، بسیاری از مردم هزینه های گزافی به کمپانی های بدون پروانه و کلاهبردار بابت طراحی سایت پرداخت کرده اند و سایت ها بی کیفیتی نیز تحویل رفته اند. قبل از هر چیزی باید مجوز های دریافت شده ی شرکت را باره رسیدگی پیمان دهید.

قیمت سفارش طراحی سایت
برای اطلاع کامل از قیمت سفارش طراحی سایت میتوانید بعد از برگزیدن قالب مورد نظر به دسته ثبت سفارش رفته و از قیمت ها مطلع شوید. ولی هزینه طراحی سایت با به کارگیری قالب حاضر در گردآور پردازش هوشمند علاءالدین فقط 500 هزار تومان میباشد. و در چهره دربایستن به مشاوره نیز میتوانید با دسته حمایت تماس حاصل نمایید.

خرید سایت فروشگاهی
خرید سایت فروشگاهی
شرکت طراحی سایت علاءالدین ، مفتخر است اعلام دارد که طراحی انواع سایت ها متناسب با بیچارگی شما را در کمترین موعد و با بهترین کیفیت انجام میدهد. برای نمونه ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت ورزشی و … با بالاترین کیفیت و با رعایت اصول کد نویسی و به روز ترین قوانین سئو و بهینه سازی مطالب ، از دسته خدماتی است که شرکت طراحی سایت علاءالدین ارائه میدهد.

سایت فروشگاهی اینترنتی
سایت فروشگاهی اینترنتی برای صاحب آن دارای برتری های بسیاری زیادی چون افزایش اعتبار ، پوشش بازار های انلاین و جذب مشتریان بیشتر ، و از همه مهمتر گسترش سوداگری و کسب هوده اغلب میباشد.

امکانات سایت های فروشگاهی
از مهمترین امکانات سایت های فروشگاهی میتوان به هستی ویترین محصولات ، درگاه های پرداخت و امکان خرید آنلاین ، سیستم ارسال و …. اشاره کرد. البته در وردپرس میتوانید با نصب ووکامرس تمامی امکانات لازم برای فروشگاه خویش را بصورت یکجا راه اندازی کیند.

شرکت های طراحی سایت فروشگاهی
مجموعه پردازش هوشمند علاءالدین یکی از ارزانترین کمپانی های طراحی سایت فروشگاهی در سراسر مملکت میباشد که با کسب تمامی پروانه های لازم از نهاد های معتبر ، در حال کار و جنبش میباشد و با ورود به سایت میتوانید تمامی پروانه های دریافت شده ی آن را تماشا کنید.

 

سایت های ارزان
سایت های ارزان
قرار است چه مقدار از سرمایه ی اولیه خود را صرف طراحی تارنما کنید؟ با این میزان سرمایه ای که میخواهید تارنما خود را آماده کنید ، چه پیشه های دیگری برای رونق سوداگری خودتان میتوانید اتمام دهید؟ آیا بهتر نیست که با دید باز و وسیع به تاسیس تارنما خویش نگاهی بیاندازید؟

تمام پرسش های فوق ، ذهن را به یک سمت میکشاند! اگر چه داشتن سرمایه برای طراحی سایت الزامی است ، اما تلف کردن سرمایه ی خود برای طراحی سایتی که به کار شما نمی آید ، نتیجه ای جز شکست زود هنگام سوداگری شما ندارد. شما میتوانید با کمترین خرج ی شدنی ، صاحب یگانه از بهترین و بهینه ترین سایت هایی شوید که الی به حال دیدید. کافیست به مثال پیشه های طراحی سایت کمپانی علاءالدین راز بزنید. تنوع در طراحی و قالب ها، بهینه سازی قالب ها ، به کارگیری به روز ترین متد های کد نویسی و هزینه ی زیر از خاصیت های نمونه شغل های طراحی سایت سریع و ارزان بدست کمپانی طراحی وب علاءالدین می باشد.

سایت حاضر ارزان
تهیه ی سایت آماده ارزان در بسیاری از موارد بهترین جایگزین برای طراحی سایت اختصاصی میباشد. به ویژه اگر کسب و کار تان نوپا بوده و تازه شروع به کار و جنبش کرده باشید. اما سایت های اماده برای کسب و کار های کبیر و حائز برند پسندیده نبوده و گزینه ی مناسب برای انها طراحی سایت اختصاصی میباشد.

خرید سایت شرکتی
خرید سایت شرکتی نیز هم با استفاده از قالب های اماده و هم با ساتفاده از قالب های اختصاصی در گردآور علاءالدین شدنی میباشد. هزینه طراحی سایت با قالب های اماده 500 هزارتومان بوده و برای تماشا ی قالب ها میتوانید به بخش دموهای انلاین مراجعه کنید.

خرید سایت رایگان
خرید سایت مجانی عبارتی است که باوجود میزان سرچ بالا در گوگل مفهوم ومنطقی ندارد . چرا که هر سایت برای راه اندازی دست کم به یک هاست و حوزه احتیاح دارد که به هیچ وجه مجانی عرضه نمیشود. سایتهایی که هاست و دامنه رایگان میدهند نیز دایمی نبوده و بیشتر جنبه ی تستی دارند.

 

سایت های آماده
سایت های آماده
اگر جزء آن بخش افرادی هستید که وقت برایتان مهم نیست و با کاستن آن مشکلی ندارید ، بعد این مقاله نمیتواند به شما کمکی بکند. روی گفتگو ما با افرادی استه میخواهند در کمترین موعد ممکن ، بیشترین سهم بری را از وقت و سرمایه شان داشته باشند. انگاشت کنید به جای اینکه 2 ماه وقت صرفِ طراحی سایت با امکانات تخصصی بکنید ، توسط طراحی سایت سریع و ارزان ، در 24 ساعت و با هزینه ی 500 هزار تومان ، صاحب وب سایتی شوید که مزایای فوق العاده ای دارد:

ارزان قیمت
بهینه سازی شده بر پایه آخرین متد های سئو
شکیل و زیبا
کاملا ریسپانسیو و بازتاب گرا
توانایی تغییر اختصاصی در قالب
بهره بری از افزونه های موجود در سطح وب
تحویل در 24 ساعت
شرکت طراحی سایت علاءالدین ، درباره ارائه ی خدمات اخص ی طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت ارزان ، با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت و در سریعترین موعد ممکن، در خدمت شماست.

سایت ساز
راه دیگری برای ساخت سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، استفاده از سایت ساز است. وب سایت های سایت ساز ، راه را برای رسیدن به طراحی سایت سریع و ارزان هموار میکنند. یگانه از مهمترین ویژگی های وبسایت های سایت ساز ، قالب سایت حاضر و برپایی فروشگاه اینترنتی مجانی در کمترین سررسید است. البته سایت ساز ها معایبی نیز دارند؛ همانند اختصاصی نبودن فروشگاه ، دریافت خرج سالیانه و یا فایده از فروش محصولات و فایل های شما.

قالب سایت شرکتی
قالب سایت به معنای همان نما سایت میباشد. قالب سایت از آن جهت حائز اهمیت است که باعث زیبایی ظاهری سایت شما شده و کارکرد سایت شما را از راه ریسپانسیو بودن و واکنشگرا بودن تضمین میکند. در سایت علاءالدین ، بیش از صد نوع قالب وردپرس فروشگاهی، شرکتی ، خبری و … با توانایی شخصی سازی وجود دارد. قالب های فروشگاهی ، به هدف ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی شده و امکانات کثرت را در گزین کردن مدیریت سایت قرار میدهند. تمامی قالب های موجود در سایت ریسپانسیو بوده و با پروا به سئو و بهینه سازی بالا ، نیرو جذب مخاطب فوقانی دارند.

طراحی سایت
طراحی سایت ، خدمات سئو و بهینه سازی سایت ها ، ارائه هاست های معتبر و پر قدرت ، سامانه پیامکی ، آژانس تبلیغاتی و ضبط استودیو همگی خدماتی هستند که در گردآور علاءالدین بصورت حرفه ای ارائه میشوند.


قیمت خرید سایت اینترنتی
خرید سایت اینترنتی یا طراحی سایت ، هر دو دروازه ای هستند که طراحی سایت سریع و ارزان رو به دنیای اینترنت باز میشوند. اگر شما قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را تاسیس کنید ، بیچارگی به خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی دارید. در پیوسته ، تفاوت خرید سایت و طراحی سایت را خواهیم فهمید.

طراحی و ساخت سایت
طراحی و ساخت سایت امروزه به یک الزام برای ترقی و وسیله ای برای چشم وهمچشمی در عرصه ی دیجیتال تبدیل شده است و همانطور که بیل گیتس میگوید : اگر کسب و کار شما در فضای مجازی و اینترنت وجود ندارد ، درواقع اصلا هستی ندارد. پس طراحی و ساخت سایت برای پیشرفت و گسترش هر نوع کسب و کار و فعالیتی واجب شده است.

هزینه مدیریت سایت
هزینه مدیریت سایت بسته به سایت و گونه کار و جنبش شما و در ضمن ساعات پتشیبانی و غیره متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات اغلب در این مورد میتوانید با دسته پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت
نحوه محاسبه بها طراحی سایت به نوع طراحی سایت ( کد نویسی یا سیستن های مدیریت محتوا) ، گونه قالب ( آماده یا احختصاصی ) و هاست و پهنه تان و همچنین کمپانی طراحی سایت ( برند بودن یا نبودن آن) ارتباط دارد.

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان
برای برپایی فروشگاهی اینترنتی و آغاز به فروش محصولات ، میتوانید از قالب سایت فروشگاهی بهره‌گیری کنید. استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت شما را به شدت کاهش دیتا و از عقیده سررسید ، به صرفه است ؛ استفاده از قالب های آماده طراحی شده ، شما را به طراحی سایت تند و ارزان تقریبا میکند. در طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی ، هزینه و سررسید زیادی باید صرف شود لغایت سایت فروشگاهی اختصاصی شما برپایی شود. خرید سایت فروشگاهی نیز به همین معنا میباشد ، یعنی خرید سایت آماده برای تاسیس کسب و کار اینترنتی و فروش فایل ها و محصولات شما.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: